Робота зі споживачами

Аналіз анкетування споживачів у 2014 році (льотні екіпажі на а/мі Київ/Антонов-2, служби ДП МА “Бориспіль” )

У березні 2014 року було проведено анкетування льотних екіпажів на а/мі Київ/Антонов-2. Було видано 9 анкет, що складалися з 9 питань. За результатами анкетування було виявлено, що задоволеність метеорологічною інформацією складає 100%. Скарг та пропозицій отримано не було. У травні 2014 року було проведено анкетування служб ДП МА „Бориспіль”. Було роздано 3 анкети (ССТ, аеродромна служба, служба планування та оперативного управління), що складалася з 7 питань. Було виявлено, що задоволеність метеорологічною інформацією, наданою спеціалістами АМЦ Бориспіль складає 100%. Жодних рекомендацій та скарг отримано не було.

Аналіз анкетування споживачів у 2013 році (служби аеропорту ДП МА „Бориспіль” та „Київ” (Жуляни))

У лютому – березні 2013 року було проведено анкетування служб аеропорту ДП МА „Бориспіль”, яким ДП „УАМЦ” надає спеціалізовану метеорологічну інформацію. Запропоновані анкети складалися з 7 питань. Задоволеність метеорологічною інформацією (об’єми, своєчасність спосіб доведення та інше) складає 97,14%. У ході анкетування служб аеропорту було отримано одне зауваження. –  при отриманні інформації про температуру за зміну, інколи із-за людського фактору, проходить невірна інформація. Було отримано 4 рекомендації щодо поліпшування обслуговування:

  1. Необхідно спробувати передавати інформацію про температуру кожну зміну по факсу.
  2. Хотіли отримувати додатково довгостроковий прогноз.
  3. Отримувати метеоінформацію через документообіг аеропорту.
  4. Розглянути можливість web-інтерфейсу з правом оперативного доступу до метеоінформації з віддаленого робочого місця (як альтернатива телефону 122 ( ATIS )).

Згідно з отриманою рекомендацією розроблено коригувальні  заходи. У травні 2013 року було проведено анкетування служб аеропорту „Київ” (Жуляни), яким ДП „УАМЦ” надає спеціалізовану метеорологічну інформацію. Задоволеність метеорологічною інформацією (об’єми, своєчасність спосіб доведення та інше) складає 97,14%. У ході анкетування служб аеропорту було отримано одне зауваження. –  покращити якість прямого зв’язку. Згідно з отриманим зауваженням розроблено коригувальні  заходи.

 Аналіз роботи зі споживачами  за 2012 рік

1.У травні-червні 2012 року було проведено анкетування диспетчерів АДВ РСП „Київцентраеро” з метеорологічного обслуговування, що здійснюють спеціалісти ДП „УАМЦ” на а/мі Київ/Бориспіль. Запропоновані анкети складалися з 8 питань. Було розповсюджено 30 анкет для диспетчерів АДВ РСП „Київцентраеро” та отримано заповненими 13 анкет.  Задоволеність метеорологічною інформацією (об’єми, своєчасність спосіб доведення та інше) складає 93,2%. Під час анкетування було отримано 7 зауважень. Враховуючи отримані зауваження, начальникам відділів методичного забезпечення, прогнозування та обслуговування авіації, спостережень та інформації необхідно розробити коригувальні  заходи та направити лист для диспетчерів АДВ РСП „Київцентраеро”, які отримують метеообслуговування на а/мі Київ/Бориспіль, з розробленими заходами, а також обґрунтованими відповідями-поясненнями.

Аналіз роботи зі споживачами  за 2011 рік У лютому-березні 2011 року спеціалістами відділу договірної діяльності та маркетингу та начальником відділу метеообслуговування авіації на аеродромі Київ/Антонов-2 було розроблено анкети та проведено опитування екіпажів повітряних суден на аеродромі Київ/Антонов-2. Анкети, які були запропоновані, складалися з 8 питань. Екіпажам було видано 10 анкет, повернено заповненими 10 анкет. Згідно з анкетними даними ступінь задоволеності екіпажів метеорологічними послугами на аеродромі Київ/Антонов-2 складає 100 %.

Інформація для авіакомпаній про новітні технології метеообслуговування