Departments

Адміністрація

Бухгалтерія

Авіаційний метеорологічний центр (АМЦ) Бориспіль

Відділ  прогнозування та обслуговування авіації 

Відділ спостережень та інформації

Відділ методичного забезпечення

Відділ інформаційних технологій та обслуговування метеообладнання

Відділ збуту,закупівель та договірної діяльності

АМСЦ “Київ”

Сектор прогнозування та обслуговування авіації на аеродромі Київ/Жуляни 

Група метеорологічних спостережень на а/мі Київ/Жуляни

Сектор обслуговування метеообладнання на аеродромі Київ/Жуляни

Відділ метеообслуговування авіації на аеродромах Київ/Антонов-1 та Київ/Антонов-2



А тепер трохи докладніше:


Відділ прогнозування та обслуговування авіації/Сектор прогнозування та обслуговування авіації на аеродромі Київ/Жуляни

Авіація є найвимогливішим споживачем метеорологічної інформації. Розвиток авіаційної техніки супроводжується безперервним підвищенням вимог до метеорологічного забезпечення авіації. Складання авіаційних прогнозів погоди – складна й цікава галузь синоптичної метеорології, а відповідальність і складність такої роботи значно вища, ніж при складанні прогнозів загального користування (для населення). Відповідальність за точність і справджувальність прогнозу несе синоптик, який розробив цей прогноз. В ДП “УАМЦ” працюють висококваліфіковані фахівці, які цілодобово стежать за синоптичними процесами й погодними умовами. В їх розпорядженні є весь необхідний аеросиноптичний матеріал, дані метеорологічного супутника Землі (МСЗ) та доплерівського метеорологічного радіолокатора (ДМРЛ) та цілого ряду автоматизованих розрахункових методів прогнозу метеовеличин. Метеорологічний підрозділ, що обслуговує авіацію, називається аеродромним метеорологічним органом (АМО). Синоптики (прогнозисти) відділу прогнозування та обслуговування авіації  здійснюють підготовку та випуск 9-годинних чи 24-годинних  прогнозів погоди по аеродрому (TAF), 2-годинних прогнозів на посадку (TREND) і попереджень по аеродромах. Авіаційні прогнози й попередження необхідні екіпажам ПС для ефективного передпольотного планування й перепланування маршруту на етапі виконання польоту; диспетчерам управління повітряного руху (УПР) для інформування екіпажів повітряних судів, що перебувають у польоті, про очікувані несприятливі умови на аеродромі посадки. Попередження по аеродрому використовуються також службами аеропорту, відповідальними за стан ЗПС, руліжних доріжок, стоянок, за справність аеродромного устаткування, технічних засобів. Синоптики (прогнозисти) всіх підрозділів ДП „УАМЦ” тісно взаємодіють впродовж чергування з питань метеорологічного обслуговування в межах зони відповідальності та надають консультації зацікавленим авіаційним споживачам. Синоптик на брифінгу забезпечує екіпажі повітряних судів польотною документацією й консультацією про метеорологічні умови на запропонованому маршруті. Екіпажі повітряних суден проходять передпольотну підготовку на пункті МЕТ брифінгу на аеродромах Київ/Бориспіль, Київ/Жуляни, Київ/Антонов-2 та Київ/Анотонов-1. Польотна документація необхідна екіпажам ПС для планування й здійснення безпечного польоту і оцінки альтернативних варіантів дій (відхід на запасний аеродром) при несприятливих погодних умовах.

Відділ спостережень та інформації/Група метеорологічних спостережень на аеродромі Київ/Жуляни

Спостереження за всіма параметрами погоди на аеродромі Київ/Бориспіль на двох ЗПС, на аеродромі Київ/Жуляни, а також на аеродромі Київ/Антонов-2 проводяться в безперервному режимі дистанційно автоматизованими системами, які експлуатуються під наглядом техніка-метеоролога та інженера-електроніка. Метеорологічні спостереження в режимі On-Line та зведення погоди надходять авіаційним споживачам на погодні дисплеї та каналами зв’язку. Крім того, технік-метеоролог має можливість надати інформацію за даними архіву про метеорологічні умови на аеродромі, що були зафіксовані в погодних зведеннях, а також осередненні, мінімальні та максимальні значення з кожного погодного датчика (вимірювання вітру, видимості, висоти хмарності, тиску, температури, вологості повітря) і цілий ряд додаткових даних. Технік-метеоролог може надати довідку про погодні умови, які спостерігались на аеродромі Київ/Бориспіль в будь-який день або місяць для організації функціонування аеропорту, а саме: службам аеропорту, екіпажам ПС на брифінг, диспетчерам УПР та синоптикам за даними архіву за запитом. Для забезпечення кліматичних розробок та прогнозів, що необхідні екіпажам при підготовці до вильоту, службам аеропорта, диспетчерам Київцентраеро та оперативним синоптикам, правоохоронним органам, ДАІ, страховим компаніям, організаціям в галузі економіки та народного господарства, проектування та будівництва житлових об’єктів, доріг, аеродромів, ліній зв’язку та енергетики, для оптимального планування режиму роботи та відпочинку потрібна інформація про фактичні погодні умови, які в будь-яку хвилину можуть надати техніки-метеорологи, які працюють в ДП „УАМЦ”. Ця унікальна інформація з дискретністю 1хв. може бути використана для наукових розробок та проектування. Тому, ми чекаємо всіх зацікавлених споживачів, якість інформації гарантуємо.

Радіометеорологічні спостереження проводяться за просторовим розподілом полів хмарності і пов’язаних з ними явищами погоди в радіусі виявлення ДМРЛ (доплерівський метеорологічний радіолокатор). З 1970 року спостереження проводилися в “ручному” режимі на локаторах МРЛ-1, МРЛ-5. Вже з 1999 року радіометеорологічні спостереження проводились в автоматизованому режимі з використанням автоматизованого метеорологічного радіолокаційного комплексу (АМРК) “Метеоячейка”. В 2007 році встановлено і діє перший в Україні доплерівський метеорологічний радіолокатор “Метеор-Метеоячейка” (ДМРЛ), який працює в автоматичному режимі з періодом оновлення інформації 10 хвилин. Різноманітна та різномасштабна інформація про розподіл погодних явищ в атмосферному просторі на значній відстані може бути корисною не тільки метеорологам, авіаторам, а і іншим споживачам, а саме:

  • комунальним службам міста;
  • автодорожним службам;
  • рятувальним службам ДСНС;
  • будівельникам та енергетикам.

За вашим запитом, в недалекому майбутньому, ми зможемо надати інформацію про кількість та інтенсивність опадів у заданій точці, про видимість на автошляхах, про швидкість вітру на різних рівнях, про небезпечні явища в атмосфері в заданому радіусі, як в реальному часі, так і за даними архіву. Ми готові до співпраці з Вами, якість та надійність інформації гарантуємо!!!

Відділ інформаційних технологій та обслуговування метеообладнання/Сектор обслуговування метеообладнання на аеродромі Київ/Жуляни

Основне завдання відділу – забезпечення безперебійної та надійної роботи технічних засобів метеорологічних та інформаційних систем підприємства. Функціями відділу також є:

  • організація сервісного обслуговування та обліку засобів обчислювальної техніки підприємства;
  • проведення комплексу робіт із забезпечення технічними засобами вимірювальної та електронно-обчислювальної техніки;
  • надання інформації для проведення конкурсних торгів із закупівлі технічних засобів вимірювальної та електронно-обчислювальної техніки, здійснює збір та аналіз інформації щодо надійності роботи засобів вимірювальної та електронно-обчислювальної техніки.

Технічне обслуговування та ремонт складних оптичних та електронних датчиків погоди, що знаходяться на ЗПС і в спеку і в холод, як вдень, так і вночі здійснюють інженери-електроніки, які мають вищу спеціальну освіту.

Відділ збуту, закупівель та договірної діяльності

Основним призначенням відділу є організація та здійснення договірної роботи та маркетингової діяльності, а саме:

  • підготовка, укладання договорів/контрактів та контроль за виконанням їх умов, відповідно до чинного законодавства України;
  • ведення обліку наданих метеорологічних послуг;
  • виконання розрахунків собівартості та вартості метеорологічної продукції;
  • здійснення процесу закупівлі товарів, робіт та послуг;
  • робота зі споживачами.

Без участі спеціалістів цього відділу не буде реалізовано жоден проект, будь-то міжнародний контракт, або рядовий договір. Вони знають і володіють способами отримання інформації щодо закупівлі, поставок, навчання, страхування та інш.; тісно співпрацюють з постачальниками та замовниками. Завжди прийдуть на допомогу керівникам відділів та підрозділів свого підприємства.

Бухгалтерія

Підприємство працює на принципах високої якості, прибутковості, самофінансування і  самоокупності. Важливу роль у реалізації цієї задачі приділяється аналізу господарської діяльності. З його допомогою розробляється стратегія і тактика розвитку підприємства, обґрунтовуються плани й управлінські рішення, здійснюється контроль за їх виконанням, виявляються резерви підвищення ефективності виробництва, оцінюються результати діяльності підприємства, його підрозділів і окремих працівників. Бухгалтерія здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів діяльності підприємства, складає фінансову та статистичну звітність. Аудит фінансової діяльності здійснюється згідно з чинним законодавством.

АМСЦ “Київ”

Головним завданням АМСЦ „Київ”, що є підрозділом ДП “УАМЦ”, є забезпечення метеоінформацією літаків, які виконують польоти не тільки на території України, а й на близьке та далеке зарубіжжя. Забезпечення здійснюється по зонах випробовувальних польотів, аеродромах, маршрутах і районах польотів для екіпажів повітряних суден та інших авіаційних споживачів. На АМСЦ „Київ” проводяться також метеоспостереження та збір даних від аеродромних метеодатчиків та передача метеоданих в Київський банк метеоінформації. АМСЦ „Київ” постійно складає та уточнює прогнози погоди на аеродромах Київ/Жуляни, Київ/Антонов-2, Київ/Антонов-1, Біла Церква та Київ „Південний”, по зонах випробувальних польотів, готує попередження про небезпечні явища погоди на аеродромах та зонах випробувальних польотів.

В лютому 2000 року до АМСЦ-Київ були приєднані АМСЦ-Гостомель та АМСЦ-Святошин, де проводилися обслуговування не тільки випробувальних польотів, а й міжконтинентальних грузових рейсів. Відділ метеообслуговування авіації на аеродромі Київ/Антонов-2, як оперативний підрозділ АМСЦ „Київ”, виконує функції з метеообслуговування польотів на випробувальному аеродромі Київ/Антонов-2, де не тільки проводяться грузові перевезення (часто безпосадочні перельоти) важких та великогабаритних грузів у всі регіони світу на українських літаках АН-124 “Руслан”, АН-225 „Мрія”, а також випробувальні польоти літаків АН-148, АН-140, АН-32. АМСЦ „Київ” з 2003 року є підрозділом ДП “УАМЦ”.

Air Navigation Service and Forecasting  Department and Groups

Meteorological Observations and Information Department and Groups

Information  Technologies and Meteorological Equipment Mainterans  Department and Group

Contracting, Purchasing and Sales Department

Accounting Department

AMSC “Kyiv”


And now a litlle more details:


Air Navigation Service and Forecasting  Department and Groups Aviation is the most demanding consumer of weather information. The development of aviation technology is accompanied with uninterrupted changes (increase in) the requirements for aviation meteorological service. The development of aviation weather forecasts is a complicated and interesting branch of synoptic meteorology, and the responsibility and complexity of such work is considerably higher than in making general purpose forecasts (for population). The responsibility for the accuracy and reliability of the forecast is borne by a synoptician preparing the forecast. Highly skilled specialists, who work at SE “UAMC”, monitor synoptical processes and weather conditions round the clock. They have at their disposal all the necessary aerosynoptical material, data from the meteorological earth satellite (MES), Doppler meteorological radar (DMR) and a number of automated calculation methods of forecasting meteorological values. A meteorological unit, providing services to the aviation, is called aerodrome meteorological body. Synopticians-forecasters of the departments/groups of meteorological forecasts prepare and issue 9-hour or 24-hour aerodrome forecasts (TAF), 2-hour landing forecasts (TREND) and aerodrome warnings. Aviation forecasts and warnings are necessary for the aircraft crews for effective pre-flight planning and re-planning of the the route during the execution of the flight; air traffic control (ATC) to inform the flight crews in flight about the expected adverse conditions at the airport of landing. Aerodrome warnings are also used by the airport services, which are responsible for the condition of the runway, taxiways, parking areas, airfield serviceability of equipment and technical facilities. Synopticians (forecasters) of all the units of the SE “UAMC” closely cooperate during their tour of duty on issues relating to meteorological support within the area of responsibility and provide consultations to all aviation customers. A briefing synoptician provides flight crews with flight documentation and advices on weather conditions along the planned route, time and duration of flight, train / flight altitude, aircraft type, class of air space, within which the flight is planned to be executed as well as the type of flight. Flight crews get a pre-flight briefing at MET briefing room at such airdromes as Kyiv / Boryspil, Kyiv / Zhuliany, Kyiv / Antonov-2. Flight documentation is necessary for flight crew to plan, execute a flight safely and evaluate alternative actions (withdrawal to a secure airdrome) under adverse weather conditions.

Meteorological Observations and Information Department and Groups

Observations of all the weather parameters are taken remotely in a continuous mode by means of automatic systems, operating under the supervision of technician-meteorologist at all four aerodromes. Meteorological on-line observations and weather information gets to aviation users into weather displays and through communication channels. In addition, a technician-meteorologist has a possibility of providing information based on the archive data about meteorological conditions at the aerodrome, recorded in weather reports, as well as average, minimum and maximum values for each weather sensor, measurements of wind, visibility, cloud height, pressure, temperature, air humidity and a number of additional data. A technician-meteorologist can provide weather reports observed at the aerodrome on any day or month to those organizations, which function on the same territory, namely: airport services, for briefing flight crews, flight dispatchers and synopticians on the basis of the archived data upon a request. To ensure the development of climatic products and forecasts the information on actual weather conditions is required, which can be provided at any time by a technician-meteorologist, working at the airport Kyiv / Boryspil, Kyiv / Zhuliany, Kyiv / Antonov-2 or Kyiv/Antonov-1. The information about actual weather conditions is required by the crews to prepare for a sortie, airport services, Kyivcenteraero dispatchers, operational forecasters, law enforcement agencies, traffic police, insurance companies, companies in different sectors of the economy, designing and construction of residential buildings, roads, aerodromes, communication and energy lines for optimal planning of schedule of work and rest. This unique information with 1-minute intervals can be used for scientific research and design engineering. Therefore, we are looking for the interested customers. We guarantee the quality of the information.

Radio meteorological observations are carried out on the basis of the spatial distribution of cloud fields and related weather phenomena within a radius of detection of the Doppler meteorological radar (DMR). From 1970 the observations were carried out in a manual mode using MRL-1 and MRL-5 weather radars. Already in 1999 radio meteorological observations were carried out in automatic mode using an automated “Meteoiacheika” radar complex. In 2007 the first inUkraine“Meteor-Meteoiacheyka” Doppler weather radar was installed and commissioned, which operates automatically with a data renewal period of 10 minutes. Diverse and varied-scale information about the distribution of weather phenomena in the atmosphere at a considerable distance can be useful not only for meteorologists, aviators and also for the other users such as:

  • municipal city services;
  • road services;
  • rescue services of the State Emergency Service of Ukraine;
  • construction and energy companies.

In the near future upon your request we will be able to provide information on the number and intensity of precipitation at a given location, road visibility, wind speed at different levels, hazardous phenomena in the atmosphere at a given radius, both in real time, and based on the archived data. We are ready for cooperation with you. Quality and reliability of the information is guaranteed!

Information Technologies and Meteorological Equipment Mainterance Department and Group

The main task of the department/group: to ensure uninterrupted and reliable operation of the technical equipment of the company meteorological and information systems. The functions of the department also include:

  • Organizing the servicing and inventory management of the company measuring equipement;
  • Carrying out a complex of work aimed at supplying technical means of measuring and computer equipment;
  • Providing information for conducting tenders for procurement of technical means of measuring and computer equipment, collecting and analyzing information on the reliability of measuring and computer equipment.

The maintenance and repair of the complex optical and electronic weather sensors, located on the runway, day and night, in cold and hot weather, is carried out by electronics engineers, having higher professianal education.

Contracting, Purchasing  and Sales Department

The main purpose of the department is organizing and implementing contract and marketing activities as under: • preparing, signing agreements / contracts and control over the execution of their terms and conditions in accordance with applicable law of  Ukraine; • record-keeping of the meteorological services rendered; • carrying out calculations of the production costs and costs of the meteorological products; • ensuring the process of purchasing goods, works and services; • working with costomers. No project, no foreign contract or an ordinary agreement can be implemented without the participation of the specialists of this department. The specialists of this department are knowledgeable and proficient in obtaining information about procurement, supply, training, insurance, etc., they work closely with suppliers and customers. We are always glad to help heads of departments and structural elements of out company.

Accounting Department

As the company operates on principles of high quality, profitability, self-financing, self-sufficiency, special attention in implementation of this task is paid to the analysis of the economic activity. It helps develop the company’s strategies and tactics, substantiate plans and management decisions, exercise control over their execution, determine reserves for increasing efficiency of production, evaluate the results of the company’s activity, its structural elements and individual employees. The Accounting Department carries out real-time accounting and book-keeping operations of the company’s activity results, financial and statistical reporting. Audit of the financial activity is carried out in accordance with applicable law.

AMSC “Kyiv”

The main task of AMSC ”Kyiv”, which is part of the SE “UAMC” is to provide meteorological information support for aircraft, flying not only within Ukraine, but also those flying to/from the Former Soviet Union contries, non-CIS countries. The support is provided by aerodromes, flight routes, flight regions for flight crews of the aircraft and other aviation customers. The AMSC “Kyiv” also carries out meteorological support and data collection from weather sensors of the airport and transfers weather data to the Kyiv data bank. The AMSG “Kyiv” constantly makes and specifies weather forecasts at the Kyiv / Zhuliany, Kyiv / Antonov-2, Kyiv/Antonov-1, Bila Tserkiv, Kyiv “Yuzhnyi”, for the test flight area, prepares warnings of dangerous weather phenomena at aerodromes test flight areas. In February 2000 AMSC “Hostomil” and AMSC “Svyatoshyn” joined AMSC “Kyiv”, where the services were provided not only to test flights but also to intercontinental freight flights. The meteorological support department at the Kyiv/Antonov-2 aerodrome, as a SE “UAMC”operating element, performs weather support functions for the test aerodrome Kyiv/Antonov-2, where not only air freight operations take place (often non-stop flights) of the heavy and large-sized freight by Ukrainian AN-124 “Ruslan”, AN-225 “Mriia” aircraft, but also test flights of such aircraft of AN-148, AN-140, AN-32. AMSC “Kyiv” since 2003 has been a structural element of the SE “UAMC”.